helt underbar helg.. <3

det har varit en helt underbar helg därför inte blivit något bloggande eller jag har inte hunnit heller.. för redan i fredags åkte jag till min underbara älskling denny... älskar dej så otroligt mkt... har spenderat hela helgen hos honom...

fredagen
detta var en mkt spännande dag.. först åkte jag med min kära bror in till fkp och tog bilen vidare ut till älskling för att hämta honom och lämna mina grejer där... sen bar de tillbaks till fkp och lämna bilen.. men fick dock vänta kanske 45 min eller något på min bror men ingen fara för de... sen så gick jag och älskling vidare till fkp hotellet där vi skulle möta upp torbjörn som skulle göra en dokumentfilm om älsklingens barndom.. så jag var med som stöd.. de var lite jobbigt under interjuven men sen var de helt underbar dag med dessa två karlar stackars torbjörns mest att höra mitt och älsklingens massa skämt och tokheter.. haha men roligt var de.. sen på kvällen eller vid 10 fick vi skjuts hem men till sten där vi hämtade deras volvo för vi skulle hjälpa dom dagen efter att flytta och då var de lättare att vi hade bilen och körde med eftersom duktiga jag har lyckas ta körkort =D.. så den resan tog typ 30-45 minuter hem för jag inte hade något helljus och då vågade jag inte köra för fort.. men hem kom vi.. ioch vi somnade typ direkt när vi hade lagt oss... för vi skulle upp vid 8..

lördag
började med att jag vaknade till och tittade på klockan och då var klockan halv 9 och jag väcker älskling och frågar varför han inte ställt något larm.. men så kom vi på oss själva sen att vi hade glömt att ändra tiden på mobilen för vi hade stängt av dom tidigare på fredagen.. hehe klantigt men vi försov oss inte i alla fall eller jo men vi kom i tid.. haha så de var att kliva upp göra sig i ordning för att åka till sten och petra och sen vidare in till fkp för att tömma stens lägenhet.. mkt bärande blev de så när jag lyfte en kartong så fick jag en nerv i kläm i högra höften så jag har mega ont.. men men så är de.. sen bar de hem till de nya huset tömma släppet och sen när de var gjort var kl 20.00 ungefär då tog vi stens och deras bil hem igen.. väl hemma hos älskling så blev de lite mys och film och även hemma gjord pizza som linette, hennes kille mikael och även robert.. super gott var de.. sen gick jag och älskling upp myste lite till tittade på film och vi somnade typ kl 01.00..

söndag
idag fick vi åka tillbaka till sten och petra och åka in till fkp och packa de sista.. idag kunde jag inte hjälpa till så mkt men gjorde de ändå mot min smärta men jaja jag är lite envis av mig.. när de var färdigt packat så åkte sten och petra hem men jag och älskling stannade kvar i hans lägenhet och myste lite och bara hade de roligt..mkt skratt och bus blev de..sen gick vi mot bussen och de var inte långt att jag fällde massa tårar, ville inte lämna min älskling... älskar dej så... så nu sitter jag i min brors rum när han är hos sin tjej så jag lånar hans säng i natt... men de kommer var mega tomt verkligen.. ingen som håller om mig tills jag somnar... men vi ses snart igen.. saknar dej.. du och jag för evigt.. <3




Älskar dej av hela mitt hjärta Denny eriksson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0