igår var en jobbig dag

igår var en jobbig dag då min helt underbara älskling fick stå ut med massa skit ifrån mig.. förlåt så hemskt mkt vill inte att de ska drabba dej men jag hoppas du kommer förstå mig en dag varför jag är som jag är.. älskar dej så otroligt mkt det finns ingen som är som dej.. jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker för det viktigaste är vad jag känner och jag vet vad jag vill det är att få leva ihop med dig, flytta ihop och bara få vara tillsammans jämnt utan att folk lägger sig i och att våra framtida planer kommer lyckas... du och min och jag är din för evigt.. Älskar dej så otroligt mkt.. <3



Du betyder verkligen allt för mig.. förlåt om jag inte är så duktig på att visa detta men en dag hoppas jag kan beskriva i ord men jag måste bara komma på vilka ord jag ska använda... men en sak kan jag säga.. så länge du inte kan plocka ner en stjärna och visa mig den i handen så kommer jag aldrig sluta älska dej.. <3 mig blir du aldrig av med igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0