jobbig dag

idag har de varit en jobbig dag... dagen började kl 9 i morses då fialotta började jobba hon sov hos mig inatt så bar jag mig av till körskolan vid 11 tiden och satt där till halv 1 sen bar de av till lidköping och träffade min nya choch jätte trevlig tjej.. sen gick jag och hälsade på dom på granngården men de var ju ett misstag blev utskälld bara för jag nattvandrar sen har jag haft den turen att jag kunnat prata med älskling hela dagen..

idag fick jag prata med dej gumman det var så otroligt skönt att höra din röst igen.. tänker på dej varje dag skänker all min kraft och energi till dej för att du ska bli frisk och komma tillbaka så vi kan leka ha och massa roligt...



tänker på dej gumman <3



tack älskling för att du finns i mitt liv... förlåt att jag reagerar som jag gör men det är för jag är så rädd om att bli sårad och ensam lämnad igen.. fast jag vet att du aldrig skulle göra de.. älskar dej så otroligt mkt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0