nu har man börjat blogga igen haha

nu har man börjat komma igång med bloggen men de är väl bara för man börjar komma på fötterna igen haha.. men det är väl så ibland att man tappar lusten och sen kommer igång igen...

idag har jag inte gjort så mkt har pluggat massa körkorts teori och sen har jag varit hos Anna och hälsat på sen så hjälpte jag nicklas att färga håret.. haha vad gullig han var i sin bebismössa haha.. =D sen har jag inte gjort så mkt

fialotta ringde och talade om för mig att dom fått köra in gizmo till djursjukhuset för det hänger en blodklump hur slidan.. men de har nog med kattungarna att ögöra sen ringde maya och berättade att de hade blivit 4 små sötingar och jag har sett dom fy vad söta dom är.. haha en av dom ska jag döpa till gräddnos haha.. och en vill fialotta döpa till svampbob haha gulligt...

känns så konstigt idag för jag inte träffat min underbara älskling.. men jag hoppas vi ses snart igen saknar dej så otroligt mkt.. <3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Maya vill döpa den till svampbob!

2010-09-03 @ 20:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0