Seriöst...

seriöst.. hur faaan kan du bete dej så här emot mig elle?? du säger att du är min vän och allt sådant men bara för att man börjar prata om en ska så tror du så otroligt mkt att de ska bli VI igen men en sak ska du ha j*vligt klart för dej att det kommer aldrig bli VI igen... bara för att jag har gått vidare så behöver du inte trycka ner mig för att du inte klarar av detta... du ska faan va äldre än mig men du beter dej som faaan en 3 åring i tråstålder... väx upp för faaan.. du ska få tillbaka din j*vla nyckel.. jag har aldrig velat ha med mig den hem men du tvingade mig...


idag åkte jag och fialotta till denny igen haha vi har varit där hela veckan.. skit men kul har vi i alla fall mkt skratt i alla fall.. så fick jag en mobil av honom eller rättare sagt 2 men jag använder endast den ena nu försöker komma på hur den fungerar... så denna dagen har varit super duper bra fram tills ikväll då en person skulle förstöra den och de har du verkligen gjort är så j*vla förbannad så de finns inga ord för de...  men du vet exakt vem du är..

Älskling ovasett andra säger i till mig och hittar på saker så vet jag vem jag älskar mest och det är du.. du har mitt hjärta och jag kommer aldrig svika din sida.. aldrig.. vi kommer få våra mega planerer att funka ihop.. vi har gått igenom massor under våra år tillsammans som vänner och ingen har någonsin kunnat sära på oss och nu ska ingen lyckas med det heller.. minä rakastan sinua<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0