supder duper helg

denna helgen har vart hur rolig som helst...

fredagen
så åkte jag och fialotta till falköping för vi skulle på möte om nattvandrarna och se dom nya som blivit medlemar.. jätte go gäng mkt skratt i alla fall.. sen åkte vi till sten och tjöta och sen hem till älskling och lämnade av honom sen vidare till lägenheten som jag och fialotta fick låna av sten... herregud vilken obekväm säng asså och speciellt när lilla gulliga fialotta hela tiden skulle ligga tätt på än så man knappt fick sova något...

lördag
åkte vi och hämtade underbara älsklingen tidigt på morron och sen vidare till skövde arena badet och var där 9 h och fick med sig massa blåmärken och träningsvärk haha billigt motion... där vi mötes upp av marika och johan.. så dit måste vi snart åka igen.. sen åkte vi hemåt mot älskling sen vidare till sten och sen till falköping där fialotta släppte av oss och hon åkte hem.. vi gick ut och nattvandrade lite med de underbar gänget och sen hem igen.. eller jag fick stanna i lägenheten och sova.. lite ensamt men de gick bra...

söndag
ringde älskling och frågade hur jag mådde och om jag var vaken... hehe gullig...  sen vid halva 11 ringde han och bad mig och öppna dörren och så stod min underbara älskling där... kom med frukost och allt... vi gick och la oss en stund till och znossade... mysigt värre... sen gick vi upp till jane, nikita, Ilona och satt där en stund sen ringde sten så vi gick ner igen och började packa ner alla hans saker så nu är de inte så mkt kvar att packa... sen så har vi bara haft en underbar dag.. jag fick ett par inlins av sten och även älskling så vi ringde nikita och Ilona om dom ville ut på en tur så gjorde vi de.. bra träning haha.. sen blev de duschen eller de slutade med att jag och älskling badade och hade de jätte mysigt... sen vid 9 kom mamma och hämtade mig så nu sitter jag i husvagnen helt ensamt... saknar min älskling redan.. längtar verkligent tills vi bor ihop så vi alltid har varandras närhet om nätterna... älskar dej så otroligt mkt... <3



min underbara älskling.. <3



sen jag och underbara fialotta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0