usch vilken dag...

nu har du fått tillbaka din nyckel och jag hoppas för din egna skull att du slutar anklaga mig för saker och sen kan ju du sluta skriva sexsms till min vän.. det är så långt man kan skjunka... men men du tänker väl bara med nötterna nu? eller var säger du fialotta???

usch vilken dag detta har varit.. haft massa astmaanfall och skit...hatar att vara astmatiker... snyft... men men bara att bita i de sura äpplet och hoppas att aldrig mina barn får de... skulle ha åkte på jobbchoch möte men så blev de inte vågar inte lämna hemmet så mkt när jag har astma... med tanken på att jag bara kan falla ihop... men de har gått bra idag.. har legat och pluggat en massa inför provet i morron och jag hoppas verkligen att jag klarar de i morron nu orkar faan inte med teorin mer asså.. men vi får väl se vad som händer...

idag får jag inte träffa min underbara älskling så tomt utan hans pussar och kramar... men han har ju vart i örebro idag så de har blivit svårt att träffa dej så.. hoppas allt gått bra för din del... de tror jag allt de har ... saknar dej massor... du och jag för alltid älskar dej så otroligt mkt...


Kommentarer
Postat av: sofia

Håller med fullständigt!!!

2010-09-07 @ 18:24:24
URL: http://zophye.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0