varför..

varför ska man bråka? varför kan man inte alltid vara sams för?? nu har jag och älskling snart bråkat i 1 vecka om allt möjligt.. men tror saken är att vi är sopas rädda att säga egentligen vad vi tycker.. för ingen av oss vill mista varandra... jag vet vad problemet är.. hos mig i alla fall det är de att så fort någon börjar komma för nära fast det är någon jag älskar så backar jag... för jag vill inte vara den som sårar eller blir sårad.. det är de jag har märkt på min älskling att han märker att jag gör de.. och ställer mig i försvar direkt så fort det är något.. jag vet att han aldrig skulle skada mig men ändå är jag så otroligt rädd.. men han vet nog varför eller jag hoppas han vet det nu efter vårat samtal ikväll.. de var mkt tårar som kom rinnande och det är inte många som får mig att visa så mkt känslor.. för jag har börjat dölja dom igen..

i morron kommer min underbara älskling.. vi ska prata ut och bara krama om varandra.. tror verkligen att vi behöver det.. har varit ifrån varandra i några dagarna nu och jag inser nu hur mkt jag saknar och älskar honom.. längtar verkligen efter att få vara i din famn.. älskar dej så otroligt mkt.. <3 du och jag för alltid




tack gumman för att vi har börjat prata igen.. har varit orolig efter vad jag läst på Fb och skönt att du berättar.. hoppas dom kommer på något så du kan bli frisk igen.. kämpa på du är stark...



Sofie.. snälla bli frisk snart.. längtar så otroligt mkt efter dej.. vill bara att allt ska vara bra och att vi kan ses och skratta och bara umgås.. åka på våran stockholms resa vi har pratat om i flera år.. snälla kom hem.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0