skulle ha varit tilsammans i 8 månader idag... usch vill inte ens tänka tanken att inte får vara med dej då.. varför ska de vara såhär för.. jag vill verkligen inte de jag vill att vi två ska leva lyckliga ju.. vi skulle fira 8 månader tillsammans och att vi ha varit förlovade i 4 månader... tårarna slutar aldrig rinna ju.. det gör ont i mitt hjärta av att se att du är med andra tjejer och att du ser lycklig ut och att jag inte får vara vid din sida och hålla om dej eller hålla dej i handen och tala om för dej hur mkt jag verkligen älskar dej.. trodde först inte när jag träffade dej att jag kunde älska någon så mkt som jag älskar dej... du har verkligen fångat mitt hjärta och ristat in ditt namn.. jag vill verkligen inte förlora dej...det sista jag vill.. faaan att du inte kan vara här så jag kan berätta för dej hur mkt jag älskar dej.. och bara få se dina vackra ögon som möter mina... kvällarna är dom jobbigaste då jag får sitta ensam och inte känna att någon håller om mig eller värmer mig.. nätterna är ännu värre då jag inte får höra dina andetag och känna dej ligga och hålla om mig eller dina pussar jag alltid fick innan jag somnade tryggt i din famn.. jag önskar jag fick ligga där igen och bara få känna mig trygg och gråta ut.. kunna få veta ovasett hur jag mår eller något annat så vet jag att du älskar mig.. att få höra dom orden ifrån dej gör mig så otroligt lycklig.. jag vill att allt ska bli bra.. varför kan inte allt bara få backa tillbaka så man kunde göra allt ogjort som har hänt för nu vet man vad man inte ska göra utan hur man ska göra för att allt ska bli rätt..

alla minnen undertiden vi var tillsammans kommer aldrig att försvinna, alla tokiga saker vi hittade på. det är väldigt många minnen som kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta.. men jag önskar mitt hjärta fick uppleva det igen och skapa ännu flera minnen ihop med dej. varför ska de vara så svårt och säga förlåt för allt man gjort och hoppas du kan förlåta mig och försöka om på nytt.. men jag vet också att du har många framtids planer framför dej men jag tror tyvärr inte att jag är en del av de.. utan att jag kommer vara ett suddigt minne för dej. allt jag vill är att du ska bli lycklig igen och få må bra. är du de så kommer jag också att bli de.. för mig finns de bara en jag vill leva ihop med och det är dej.. snälla låt mig få bevisa för dej att det är sanning de jag skriver.. snälla låt mig bli en del av ditt liv igen så vi kan leva våra liv ihop med nya utmaningar och nya äventyr..
'
Första helgen som vi sov ihop. en helg jag aldrig kommer glömma
JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0