faaan va ont de gjorde när jag såg de

faaan va ont de gjorde när jag såg att du hade tagit bort mig som vän.. när du säger till mig att du vill vara min vän.. sen säger du till mig att du älskar mig av hela ditt hjärta och det är mig du vill leva med och så ser jag att du har skaffat en ny tje.. då börjar man undra om de verkligen var riktigt känslor du hade för mig eller om du bara lurade mig...
varför kan jag inte släppa mina känslor för dej??? jag älskar dej så otroligt mkt ju.. ville aldrig att de skulle bli såhär.. jag har alltid drömt om att vi två ska leva våra liv tillsammans men nu kan vi knappt prata med varandra... kommer allltid minnas dej...
den tryggheten jag har i din famn kommer jag aldrig få uppleva något mer.. ditt leende kommer jag aldrig få se.. jag kommer aldrig få höra din röst något mer... jag älskar dej så otroligt mkt.. visst har jag sagt många saker som är väldigt sårande och gör väldigt ont men innerst inne så har jag alltid älskat dej och kommer göra de länge till i mitt liv.. saknar dej så otroligt mkt
Jag önskar dej all lycka i framtiden och att du får vara lycklig igen.. är du lycklig så kommer jag med bli lycklig för din skull.. dej kommer jag aldrig släppa från mitt hjärta... älskar dej denny <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0