hej då världen

hej då världen.. hoppas alla mina underbara vänner kommer klara sej utan mig... för jag orkar verkligen inte med detta något mera... först mister jag min farfar som vilar i fred sen mister jag mitt barn och sen mister jag en pojkvän som då säger att han förstår mig och allt och sånt men nu ikväll fick jag sanningen där han strular runt med en annan.. han skiter verkligen i vad jag går igenom.. trodde man kunde stötta och allt de eftersom han är lika delaktig i att ha gjort mig gravid... men det gjorde han inte.. men skit samma.. ta väl hand om er alla hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur bra tror du att din familj o dina vänner mår då om du försvinner? Jag hoppas att någon av de som läser detta ringer polisen, för det är allvarligt att skriva sånt här. Det är ingen lösning, jag lovar.

Och som jag skrev en annan gång; om ni nu bråkade så mycket, var han verkligen den rätte då? Antagligen inte.

Sen beklagar jag att du förlorat ett barn, det är alltid ett helvete, men han kanske inte ens hade brytt sig om barnet om han inte bryr sig nu? Ta hjälp av vänner o familj så ska du se att du går ur detta starkare än någonsin!

Fokusera på dig själv innan du fokuserar på någon annan. Det är bara du som kan skapa ditt egna liv.

styrkekram!

2011-04-30 @ 16:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0