jag försöker hela tiden

jag försöker hela tiden visa för dej att jag försöker få folk att fatta att dom ska sluta.. och när jag väl gör verkligen allt jag kan så får jag bara en käft smäll tillbaka.. hur faan ska jag kunna lita på dej när du gör så mot mig, du kommer och säger att allt kommer ordna sej om jag bara säger ifrån och fixar de jag kan och när jag väl gör de så skiter sig allt.. jag vill verkligen inte mista dej. det är dej jag vill leva mitt liv med.. hur ska jag visa de då? säg vad jag ska göra så gör jag de... jag vill ha dej.. fatta de
jag har nu i alla fall pratat med personen som sabbat allt och sagt ifrån om allt och allt som sägs om saker är falska.. utan dom bara säger de för att de ska bli värre och sen skyller allt på mig. för det är verkligen inte sant.. jag känner dej soppas väl och flera gör de också.. för vi vet att du inte gör något sånt utan vi står bakom dej till 110% och jag tänker inte svika dej denna gången.. du betyder alldeles för mycket för mig.. jag hoppas du kan inse de någon dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0