jag orkar inte mer..

nu var de väldigt länge sen jag skrev något men mkt har gjort så att jag inte har orkat.. först går min farfar bort det tog väldigt hårt på mig.. sen blir jag jätte sjuk och fick reda på saker som jag inte trodde som förändrade väldigt mkt i mitt liv som jag inte trodde jag skulle få uppleva eller rättare sagt jag inte vill uppleva.. jag mår väldigt väldigt dåligt just nu och har stor sorg inom mig och gråter väldigt mkt när ingen ser mig... hur vet man att man valt rätt beslut nu? hur vet man de? usch vill verkligen inte uppleva detta.. de gör så ont i mig.. vill inte må dåligt vill må bra men ändå kan jag inte de just nu.. jag vill inte mer.. jag orkar inte mer.. att en puss i pannan eller på kinden gör så otroligt ont just nu..
jag vet inte om jag vågar göra det som kommer ske nu i veckan. jag vet inte om jag klarar av att leva med de resten av mitt liv.. usch jag orkar verkligen inte mer... vill till ett ställe där allt e lugnt och ingen skadas eller något annat utan där alla är friska och mår bra... jag orkar inte ha mer smärta i kroppen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0