jag vet att du läser detta

detta är de ända sättet som jag kommer kunna tala om för dej och ett och annat... hur faan kan du med och säga så till mig igår när du visste att jag var på sjukhuset?? hur kan du med och säga så överhuvudtaget över mobilen.. du säger alltid till mig att jag ska säga allt öga mot öga varför gör du inte de själv då?? du stärker bara min känsla av att du lurade mig igår så otroligt mkt..  men visst du har valt nu men jag kan säga den personen som har sabbat detta kommer få så jävla mkt skit ifrån mig för jag har sagt flera gånger till han och alla andra att detta är verkligen inte vad jag vill ska hända.. för jag har försökt bevisa för dej hur mkt jag älskar dej och vart mina känslor är.. plus att du vet så otroligt mkt mer men de tänker inte jag skriva här.. men visst göm dej bakom din "nya" tjej för nu gör du bara den känslan också starkare... hoppas du är nöjd med att mista mig..
ps det kommer komma en present till dej i veckan men jag hör av mig på mobilen då får väl hoppas du kan svara då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0