jag vill se dej le

hmm vad ska man göra när tankar och annat tar över ens kropp då varken folk i sin närhet känner igen än? vad ska man göra när man inte kan släppa taget om en person i livet utan vill ge personen hur många chanser som helst.. som försöker göra allt för att man ska må bra och inse vad som är fel.. att inte ens man känner igen sej själv utan har sjönkt så långt ner på stegen mot helvetet.. hur ska man kunna ta sig upp igen?? hur många kommer då stanna kvar och försöka se dom ändringar man göra??
hur vet man vad kärlek är? hur vet man att älska någon är? hur känns de att bli älskad av någon?
jag saknar en person väldigt mkt.. att känna trygghet och närheten av personen.. att inte känna den gör mig väldigt rädd och osäker på allt?
jag har insett en sak nu när man ser att båset är tomt.. att jag verkligen älskar dej denny.. du gör hela mig hel och mig trygg.. gör så jag mår bra och inser att det inte är mig det är fel på utan alla andra.. att jag är en bra person.. jag önskar jag kunde få dej att le igen.. har en sång på hjärnan som påminner så otroligt mkt om dej.. hoppas du en dag kan förstå de.. jag önskar jag kunde vara lycklig igen.. och det var jag med dej <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har följt din blogg ibland o måste bara fråga; var du så lycklig om du verkligen tänker efter? Det verkar ju ha varit struligt hela tiden!?

Det går över, det kan ta tid, men snart mår du bättre igen.

2011-04-23 @ 00:31:26
Postat av: anna Johansson

visst i alla förhållande är det struligt. Men jag var riktigt lycklig med han. Den lyckan tänker jag på önskar han också kunde se det. För jag älskar verkligen honom.

2011-04-23 @ 18:33:26
Postat av: Anonym

Nej, i alla förhållanden är det inte struligt. Tyvärr.

Lycka till då.

2011-04-26 @ 13:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0