orkar inte fler motgångar

orkar inte fler motgångar asså.. jag e så trött på all skit snack som går just nu och alla med atitydsproblem... man försöker finnas och hjälpa till och stötta men de blir bara fel hela tiden.. men men vad ska man göra då.. det är inte meningen att jag ska behandla illa vill verkligen inte de men har de väldigt svårt just nu.. speciellt när folk säger att man säger saker som man inte har en aning om.. men jag hoppas att allt löser sej så småning om...
nu har man gjort planer för livet.. lägenheten är uppsagd så nu flyttar man snart.. sen förhoppningsvis att man kommer in på skolan i höst så man får något att göra... men speciellt av allt är att jag får vara tillsammans med världens underbaraste kille som jag älskar av hela mitt hjärta... älskar dej joel...
sen igår var de 6 månader sen du lämnade oss till de frifulla livet... men saknaden är så enorm efter dej farfar önskar du kunde vara här och se hur vi mår och se hur allt är nu än vad de var förr.. men jag vet att du har de mycket bättre nu utan dina sjukdomar och allt.. älskar dej farfar kommer alltid ha dej kvar i mitt hjärta.. saknaden är i enorm och önskar jag fick säga de till dej... Vila ifred <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0