faaaan

faaan vad allt blev fel igår när jag var ute med kompisarna på krogen.. plus min underbara älskling.. allt blev åt helvete.. saken är att jag blev så j*vla svartsjuk på en som jag egentligen vet är en kompis till min älskling.. men att se henne slänga sig i famnen på honom framför mina ögon då tände jag till.. jag är så otroligt rädd att mista dej.. du är verkligen mannen i mitt liv.. jag älskar dej så otroligt mkt.. fast jag är väldigt dålig på att visa de.. jag önskar att de som hände igår aldrig hade hänt.. men gjort är gjort.. jag önskar jag kunde göra allt bra istället för att sabba allt... men hur ska man lyckas göra de?? hur ska man visa på bästa sätt att jag verkligen älskar dej.. det finns ingen annan än dej jag vill ha ingen annan jag vill leva mitt liv med och bilda familj med. faaan jag ska nog bli nykterist nu för med alkohol i kroppen går allt bara ännu mer åt helvete... önskar jag kunde få dej att förstå hur mkt jag älskar dej..
tack för att du följde med ut igår också.. jag älskar verkligen när jag kan få gå hand i hand med dej och visa upp dej och visa hur stolt jag är över att få ha dig i närheten av mig.. jag älskar dej denny... det kommer ingen kunna ta ifrån mig... den som kommer för att försöka ta dig ifrån mig måste komma förbi mig först... JAG ÄLSKAR DEJ
Denny Erickson
Rakastan sinua koko sydämestäni ..
Sormuksesi käytät sormeesi on symboli rengas, joka vain kulkeeympäri ja ympäri
Siinä kuvataan rakkauteni sinua ..
Rakkauteni sinua saa koskaan loppua ..
Tämä päivä, puhelu menee keskellä päivää en lakkaa rakastamasta sinua
Niin kauan kuin rengas on täynnä, joten se minun rakastaa sinuaikuisesti ..
rengas on merkki ikuisuuden ..
Yhtä niin on rakkauteni sinua
Rakastan sinua koskaan unohda sitä .. <3


DU OCH JAG FÖR ALLTID <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0