hur ska man?

hur ska man få alla dåliga minnen att bli till bra minnen??? hur ska jag få dej att glömma de jag har gjort mot dej.. ville aldrig skada dej så illa som jag har gjort.. jag älskar dej alldeles för mkt.. orkar inte se dej lessen varje gång du ser mot ringen.. jag önskar att de aldrig hade hänt.. önskar jag kunde backa tillbaka tiden och göra de bra.. för jag älskar dej så otroligt mkt.,. du betyder så otroligt mkt för mig.. jag ska se till att de ska bli annorlunda... jag ska lyckas denna gången.. jag vet exakt hur de ska gå till.. jag hoppas du kommer bli glad för de.. älskar dej..
du är min
och jag är din
ditt leende får mig att bli varm inom mig
din kram får mig att känna mig trygg
din puss gör mig starkare för varje dag
dina ögon ger mig lycklig
det är dej jag verkligen älskar
jag kommer alltid göra de..
nu och för alltid
<3
Anna <3 Denny
det finns många minnen vi har gjort tillsammans som alltid kommer vara glada minnen... som man alltid kan börja tänka på när man är lessen.. detta är från allra första gången du är hos mig.. första gången jag får sova tätt intill dej.. den natten var den underbaraste och tryggaste jag någonsin fått upplevt.. alla nätter jag får sova tätt intill dej är helt underbara det går inte att beskriva dom.. jag vill alltid sova bredvid dej.. vill aldrig sova bredvid någon annan.. älskar endast dej.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0