Maya se nu skriver jag ett inlägg hehe

maya nu gör jag som jag har blivit sagt att jag inte skriver.. hehe men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva heller jag har ju inte hunnit för jag har jobbat hela tiden och sen flyttat på de.. jag har världens underbaraste älskling i alla fall.. han flyttade alla min grejer i helgen från min "underbara" lägenhet eller inte.. fullt med mögel.. så nu har jag fått flyttat hem till mitt riktigt hem.. som jag stor trivs i.. så nu kan jag sova trygg om nätterna och speciellt nu när jag får sova bredvid den jag älskar mest av hela mitt hjärta... meningen var att jag skulle ha flyttat in som en vän men våra hjärtan slår för varandra så vi valde att ta på oss ringarna igen för ingen av oss klarar sej ifrån varandra.. jag älskar verkligen dej denny jag hoppas jag kan visa de någon dag.. men jag hoppas du vet att jag gör de..
sen igår fick jag ett mysko brev hem till mig.. väl in tejpad med blommor på kuveret.. när jag väl öppnade de så var de bomull och sen ett jätte fint halsband.. men ingen lapp ifrån det var eller någon adress vem de var ifrån... så jag började ringa runt och fråga men ingen var de.. sen kom jag på att de var mitt toktroll som hade nog skickat de så jag skrev till henne igår och frågade och jag gissade rätt hehe.. mig kan man inte lura jag kommer på det i slutet ändå...
Så nu sitter man på jobbet hur trött som helst.. för i går natt ringde chefen och behövde barnvakt för hon var tvungen att åka in akut till KSS så de var bara att slänga på sig kläder och sätta sej i bilen och åka snabbt.. så när jag väl kom fram så låg deras son och halv sov men somnade direkt när jag kom och sa god natt.. sen var de dags att gå upp och ge han frukost klä på han och köra han till dagmamman..när jag kom hem somnade jag som en stock.. sen vid halv 4 igår åkte jag och hämtade honom han fick åka hem till deras granne och leka tills jag slutade kl 8 och hämtade han åkte och handla sen hem och laga mat.. natta honom sen sov han så gott i sängen.. så jag och älskling bestämde oss för att se film.. men efter ett tag somnade vi också... sen vid 1-2 i natt vaknade underbara pojken gråtande och ville ha hjälp upp till toan och sen sova vidare men då ville han att jag skulle sova bredvid han i soffan och så snäll och trött man själv var så hämtade jag mitt täcke och kudde i soffan där älskling sov och gick och la mig.. sen somnade söta ungen igen men började prata i sömnen och snurra runt så själv har man inte fått sova så mkt.. sen vaknade jag vid kvart över 7 gick upp och kollade vad klockan var och jag bara shit vi har försovit oss.. väcka den trötta ungen i sängen plus älskling som gjorde i ordning frukost jag klädde lillen.. sen satte han sig vid TV och åt frukost.. sen bar de av mot dagmamman igen.. vi kom precis i sista minuten.. hehe vilken tur man kan ha ibland.. så idag blev hans mamma utskriven från kss så han blev jätte glad att se henne igen.. så i natt blir de nog läggdags när man kommer hem.. är hur trött som helst nu men de får gå..
ja vad ska jag skriva mer maya tycker du?? förutom att jag saknar dej massor och ingen knasboll är de samma utan sitt toktroll...

Kommentarer
Postat av: Toktrollet

Haha då funkade det! Jag var inte den första du tänkte på haha, jag lyckades!



Det blir bra så Anna, bara du uppdaterar ibland så jag vet att du lever!

2011-02-02 @ 19:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0