Saknaden..

saknaden är stor efter dej farfar.. varje dag gråter man inom sig. var ute på gården igår och de var så otroligt tomt utan dej där.. du satt inte på din plats och drack kaffe och berättade vad som skulle hända eller vad man skulle göra.. inte kunde man få krama dej utan bara känna din närhet i huset. man kunde känna doften ifrån dina kläder.. ska försöka en dag att ta med din kudde och några kläder som är dina för att ha ett minne hemma och kunna hålla om kudden tills man somnar eller om man är lessen nu när du inte finns i närheten.. önskar du kunde hålla om mig och jag fick berätta hur mycket jag älskar dej. även fast vi har bråkat och haft våra tjafs... så kommer du alltid ha en stor plats i mitt hjärta..
Min älskade farfar.. Saknar dej så otroligt mkt.. <3 känns som mitt hål i mitt hjärta aldrig kommer bli helt igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0