Till minne av min farfar <3

min älskade farfar varför var du tvungen av alla människor att lämna världen? varför kunde du inte ha levt i många år till. saknaden av dej gör ont i hela mitt hjärta.
jag saknar dej så otroligt mkt, varje natt är en plåga för att försöka sova. ser dina vackra ögonen ser hela underbara dej. men jag vet att jag aldrig mer kommer få krama om dej. när man var lite kunde man krypa upp i din famn och få en kram om man var lessen, när man nu är större så kunde du hålla om en länge och tala om hur mycket man betyder. tårarna rinner varje dag ner för min kind för saknaden är så otroligt stor.

jag minns varje gång man var ute och du skulle ta dina diabetes sprutor du alltid skämtade om att man skulle ta dom istället fast man var livrädd för nålar, jag minns när du lärade mig att dricka kaffe/saft på ett kaffefat, jag minns när jag och farmor skaffade Fia du sa att aldrig hon skulle bli din hund, men hon blev verkligen din hund, vem ska nu t.ex. räkna alla pengar när man kommer hem efter att man har varit ute och sålt potatis på olika platser. det finns så otroligt mycket jag skulle viljat säga dej innan du for iväg upp till himmelen. men jag vet nu att du har det mycket bättre och inte har några sjukdomar utan är frisk och mår bra. jag hoppas att jag kommer få träffa dej snart igen. Älskar dej så otroligt mycket.

FarFar
varje dag som går fäller man tårar
varje dag som går minns man alltid ett minne
önskar du kunde finnas vid min sida och bara hålla om mig
att jag fick gråta ut i din famn
att du kunde se hur mycket jag saknar dej
jag kommer alltid minnas dej
jag kommer alltid minnas hur underbar du var
jag kommer alltid minns din lukt
jag kommer aldrig glömma dej
Älskar dej farfar <3

Du finns över allt där vi befinner oss
Du finns alltid hos oss
Du lämnar aldrig våra närhet
Vi kommer alltid minnas vem du var och är för oss
Du fyller våra hjärtan med glädje och smärta
Tyvärr har du farit iväg upp till himmelen och vakar över oss som en stjärna
Men lämnar själen här på jorden så vi kan vara tryggare
Vi syns om några år när de är våran tur
Många minnen kommer vi minnas av dig

Vi älskar dej som make,far, farfar och gammal farfar, svärfar <3



Min älskade farfar Sven Johansson som blev 84 år




Kommentarer
Postat av: Jennie

Må han vila i frid!!

2011-02-17 @ 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0