kramar

tänk vad en kram kan göra en glad... av dom som verkligen betyder något i ens liv utan att behöva skada en hela tiden.. men ord, blickar eller något annat.... jag saknar mitt toktroll som bara den... önskar jag kunde åka ner och bara vara hos dej just nu och slippa ha mobilen på eller något annat hela tiden.. önskar du var här..
Mitt toktroll kom hem <3
Tack för en underbar helg tommy och bebis och matteus självklart... tack för att ni har fått mig på bra humör och allt... önskar jag kunde må mkt bättre hela tiden men så svårt pga saker som händer... men ni försöker och förstår mig också... tack för att ni finns.. älskar verkligen er...
Sen finns de ju en person som verkligen vet hur man ska skada en liksom... personen vet exakt vilka saker man ska säga eller ge blickar jag orkar inte så mkt mer och personen ifråga vet hur dåligt jag mår i mitt pyske.. men som sagt pga dej så kommer jag flytta ifrån skara fast jag egentligen inte vill de när jag väl börjar få tillbaka mina underbara vänner jag inte haft så bra kontakt med de senaste åren.. men tack vare dej så kommer jag få skilja mig ifrån dem igen

Kommentarer
Postat av: Toktrollet

och jag saknar dig KnasBoll! Här finns alltid en kram för dig!

2011-01-17 @ 14:33:40
Postat av: Jennie

Vart ska du flytta?? Halmstad är ju en fin stad ;)

Kram

2011-01-20 @ 17:45:04
URL: http://jezz90.soclog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0