härligt härligt

asså jag trivs så underbart här uppe asså.. helst underbart... alla människor är helt underbara och man ska inte prata om älsklings underbara familj jag verkligen älskar dom...
idag har vi varit uppe vid deras jaktstuga och släppt trixa i skogen men hon ville inte gå så långt hehe men hon gick en sväng i alla fall så vi får väl se om hon blir en riktigt bra jakt hund.. annars blir hon mattes kelgris.. och idag så jag en ren först.. hehe förre älskling med.. och de lever jag på väldigt länge...
JOEL du är verkligen min kille, min man i mitt liv.. jag älskar dej så otroligt mkt.. önskar jag kunde beskriva min kärlek till dej och beskriva de med ord... men du och jag för alltid... vill aldrig mista dej.. <3
Du är så otroligt snygg älskling.. du är min bara min och den som försöker ta dej ifrån mig kommer få försöka ta sej förbi mig först.. <3
var bara tvungen att ladda upp en på mig också.. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0