mysig dag

idag så fick jag och älskling förr oss att vi skulle gå på djurpark så vi åkte dit... hur kul som helst att bara få spendera en dag för sej själva vi två de behövde verkligen vi.. älskar dej massor.. sen åkte vi vidare till strömsund för att äta mat som JAG äntligen fick bjuda på.. sen träffade vi på stefan och elin i deras lägenhet och sen så drog vi med dom hem för att åka ut med båten ikväll i de fina vädret och fiska... ingen större fiskelycka ikväll men hur underbart ändå att åka båt i solnedgången.. så nu har vi precis ätit lite och ska snart ut i stugan och bara ta de lugnt och spela kort eller något...
joel jag vet inte hur många gånger jag säger detta men jag älskar verkligen dej i vått och torrt.. du är allt för mig du finns alltid där när jag behöver en axel att luta mig emot.. du kommer verkligen aldrig mista mig.. jag finns alltid för dej.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0