nu drar man vidare norrut

om kanske en timme sitter man i bilen igen mot sorsele upp på stor kalas 140 år.. hehe de ska bli kul att träffa lite nya människor som tillhör familjen mårtensson... sen på måndag så åker jag älskling och trixa hem till skara igen.. längtar massor att få komma hem igen.. detta har varit en helt underbar semester... uppvilad och allt så nu e de att ta tjuren i hornen när man kommer hem... tack älskling för att jag fick åka med på denna underbara semester...
men nu alla så kan jag inte uppdatera min blogg förrän på måndag eller tisdag som tidigast eller så och ni vet ju om att min mobil inte funkar utan ni får försöka nå mig på joel äsklings mobil.. tusen tack älskling för jag får låna den hehe.. annars hade jag nog aldrig klarat mig.. men vi får väl se om du har täckning där uppe men de märker vi hihi... ett råd till alla skaffa inte telenor om ni ska åka långt upp i landet för de funkar inte...
älskar dej joel du och jag för alltid.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0