nu mår Anna super bra

så här bra som jag mår nu har jag inte mått på flera år.. och de känns väldigt skönt.. nu trivs jag med mitt liv och jag vet vilka jag vill ha det att dela med och vilka jag inte vill men sen finns de som inte fattar att jag vill ha de så.. nu sitter jag uppe i norrland hos mina svärföräldrar och alla älskling släktingar och vänner... hur kul som helst jag trivs jätte bra här uppe.. och min mobil funkar inte så jag känner mig handikappad på de sättet men jaja jag har min älskling här och jag får låna hans mobil så jag kan nå dom jag vill prata med...
Älskar dej älskling du är de bästa som finns i mitt liv.. du är mitt liv och det är dej jag vill spendera resten av mitt liv med.. du är de bästa som hänt mig... du och jag för alltid.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0