saknaden är stor

saknaden är så otroligt stor efter dej... finns inga ord som kan beskriva de asså.. jag längtar massor efter att få höra din röst asså.. men vi ses snart igen..
idag har bara varit en slapp dag för mig och älskling... vi var ute och åkte lite båt på älven hur underbart som helst. ja ni som läser detta ni vet att jag har väldigt svårt med båtar och de men nu har jag vant mig med de.. tack älskling.. sen åkte vi in till ramsele för att tanka och köpa de saker vi behöver till helgen uppe o sorsele... sen på måndag åker vi hem.. de ska bli skönt så i morron är sista dagen jag har internet så men jag får uppdatera min blogg när jag kommer hem... men jag har de bra jag lovar...
Älskling älskar dej mest av allt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0