varmt idag

idag har vi varit uppe i jakt stugan och lasat av ett lass med ved.. herregud vad varmt de var kan jag säga... sen åkte vi på kalas till en kompis till familjen och nu ikväll var vi och badade.. kallt i början men hur skönt som helst sen... hehe sen blev de en dusch när vi kom hem.. även trixa badade lite men hon gillar inte vatten hon.. hehe
nu på fredag drar vi oss upp till umeå typ för då ska vi på 140 år kalas.. hehe de ska bli kul... så vi ska bo i en stuga utan vatten,el,dusch och toa.. men tydligen ännu mera mygg än vad de e här.. så jag förstår er hemma om ni inte kommer känna igen mig.. sen på måndag kommer vi åka hemåt mot skara igen.. ska bli skönt att få komma hem till nära och kära.. hehe.. men har haft hur underbart som helst här uppe också så nu e man utvilad kan jag lova...
joel du är mannen i mitt liv älskar dej du och jag för alltid.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0