då har man badat idag igen =)

idag har man varit och badat igen.. hur skönt som helst i vattnet... såklart badade man med dom bästa.. joel älskling, kim, sanna, maya och tommy... helt underbart var de och sen grillade vi på de.. så nu sitter man hemma hos älskling igen framför hans dator medans han och kim pratar om fiske och tittar på flugor vilka fiskar dom har dragit upp på dem hehe gulliga dom är...
snart åker man upp till norrland.. hur skönt de ska bli som helst att få lämna skara i 2 veckor.. slippa alla jävla idioter som finns här och speciellt du som inte kan låta mig vara ifred.... men först ska man jobba 18-23 juni på ett ridläger med bästa fialotta... =)... stackars älskling hur ska du klara dej utan mig då hehe.. men du ska ju ut och roa dej nästa helg i gbg utan mig så då får jag väl ta igen de då... =)..
se hur mycket ett liv kan ändras så snabbt egentligen.. men hur underbar känsla som helst när de väl händer... att man kan få känna sig älskad för den man är och inte bli tagen för givet eller utnjuttad... utan att man bara kan få vara den man är utan att behöva ändra på sig...
ne nu börjar kim och joel klaga på hur jag skriver och hur fort jag skriver och sen att jag tydligen får träningsvärk i fingrarna stackars dom att inte känner lilla mig jag som vet hur alla tangenter sitter och inte behöver se på dem utan kan titta åt ett annat håll.. nu jämför dom hur man skriver med andra hehe vilka samtalsämnen dom två kan komma på..

Kommentarer
Postat av: Toktrollet

Det kommer bli tomt i Skara utan Knasbollen!

2011-06-09 @ 17:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0