denna helgen har varit den bästa på länge

denna helgen har varit den bästa ¨på länge.. den har jag spenderat med min underbara söta älskling Joel och alla underbara  vänner... det vart mycket partaj kan jag säga... hur roligt som helst... de måste vi verkligen göra om... jag längtar redan tills vi gör om de...


Joel jag älskar verkligen dej av hela mitt hjärta.. jag längtar verkligen tills vi ska åka upp till din familj de ska bli hur roligt och underbart som helst... ska bli kul att se vart du kommer ifrån och träffa dina vänner där uppe... nu har ju du sett mitt liv i prensip hehe... med mycket tokigheter och sånt.. hehe.. men jag älskar dej.. du betyder så otroligt mkt för mig... vi ska verkligen dela våra liv tillsammans... du och jag... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0