hmm vad ett liv kan ändras snabbt

det är mkt som förändras i ens liv som man verkligen inte hade trott man skulle få vara med om.. att få höra av sina föräldrar t.ex. att dom ser att man mår mycket bättre och har fått tillbaka glimten i ögat... och ser mer positivt på livet.. Mamma jag vet att du läser detta och jag vill bara säga tack för att du och pappa alltid finns vid min sida fast de har varit ett rent helvete jag önskar jag kunde backa tillbaka tiden och aldrig ha gjort så mot er men jag älskar er så otroligt mycket...
man inser efter att ha utsatt sina nära och kära för vad jag har gjort så inser man att man verkligen älskar dom och är glad att dom finns kvar och hur mycket en person i välrden kan förstöra och ändra så mycket på ens liv och hur man är som person.. så som du gjorde mot mig.. hur kan man utsätta något för de... men jag har ett så otroligt mycket bättre liv utan dej och det är jag glad över att jag har och att jag vunnit över den mörka sidan...
Joel jag älskar dej så otroligt mycket.. finns inga ord som kan beskriva de... jag är lessen för vad du får stå ut med vissa dagar, men jag har väldigt svåra dagar och sånt men ska lyckas ta mig igenom dom och jag vet att du finns vid min sida.. Älskar dej så otroligt mycket.. vill verkligen leva mitt liv med dej.. förlova mig med, gifta mig med, och bilda en stor och underbar familj med.. du är allt för mig min underbara hårdrockare.. Älskar dej.. <3
Du är verkligen allt för mig.. vill aldrig se dej lessen eller sårad.. vill aldrig mista dej... du är verkligen allt för mig och du betyder så otroligt mycket.. önskar de fanns ord som kunde beskriva men jag kan inte.. förlåt att jag inte är så duktig på att visa hur mycket jag älskar dej... men jag hoppas de kommer snart.. jag hoppas att mina dåliga dagar jag har försvinner.. vill vara den glada och spralliga tjejen du lärde känna... men nu vet du mycket om mig och jag inte behöver spela skådespel för.. för jag vet att du älskar mig ändå.. men samtidigt vill jag kunna spela skådespel för dej med för jag vill inte visa hur dåligt jag mår egentligen för dej.. du är inte värd de.. men samtidigt måste du få veta med.. Älskar dej nu och för alltid.. kommer aldrig lämna dej.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0