varför?

varför kan inte bara min hjärna slappna av för?? jag orkar verkligen inte mer... jag har panikångest hela tiden jag orkar verkligen inte mer.. fast jag vet att jag har världens underbaraste kille som jag verkligen älskar så finns tankarna alltid där... önskar att jag bara kunde glömma allt.. önskar jag slapp bli påminnd om allt.. har känslan i kroppen av ensamheten men innerst inne vet jag att jag har folk runt mig hela tiden som älskar mig för den jag är... men ändå kan jag inte få må bra... bara för att jag pratade med just dej så sabbades allt och allt kom tillbaka.. varför varför?? varför kan inte jag bara inse att du inte exesterar i mitt liv mer.. och det är inget jag önskar du kommer göra heller för då kommer plågan alltid finnas där..
joel du är den som får mig att må bra fast mina brister... du bryr dej inte om jag har en dålig dag eller om jag mår dåligt... jag älskar dej så otroligt mkt.. du och jag för evigt... vill aldrig mista dej.. jag har verkligen hittat killen i mitt liv och det är du.. <3 älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0