allt jag vill....

allt jag vill är att få vakna upp ur denna mardrömmen.. att du ska komma hem och ligga bredvid mig i sängen igen.. allt jag vill är att få mitt hjärta helt jag skiter i allt som har hänt bara jag får ha dej i mitt liv igen.. saknaden är såå otroligt stor den går inte att beskriva i ord och speciellt inte nu när jag vet att du är flera mil ifrån mig och att jag aldrig kanske mer kommer få träffa dej.. jag ville verkligen inte att detta skulle hända... min kärlek för dej är äkta.. jag vill att du ska förstå de någon gång..
att vakna varje dag med en tomt säng är jobbigt men de värsta är nog att somna att veta att du inte ligger tätt intill mig och håller om mig.. att veta att jag aldrig kommer få känna dina andetag eller dina hjärtslag något mer.. att somna och en vakna känns som att vakna i den största mardrömmen någonsin... jag vill bara att du kommer hem igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0