fuck

faan också nu e mitt abonnemang avstängt i 2 dagar pga ett misstag, hur ska detta lösa sej nu då.. snyft.. men men samtidigt kan de vara skönt att vara utan mobil men samtidigt är man så beroende av den.. konstigt att man kan bli så beroende av en sån sak eller vad säger ni??
när ska den oroliga känslan och paniken i kroppen försvinna tro?? orkar inte gå runt och vara rädd hela tiden.. men jag hoppas att de löser sej.. mitt hjärta vill inte inse att jag har misst dej men huvudet de jublar.. men jag hoppas att allt kommer ordna sej.. jag är så otroligt arg på dej men samtidigt orkar jag inte bry mig.. tycker de e fel att tala om för någon att man älskar den personen och sen gå bakom ryggen på den men men de e ditt val i livet så är de..

Kommentarer
Postat av: Toktrollet

Det är väl inte så svårt att bli beroende av sin telefon, jag fick ju typ panik igår när min inte ville ladda på en halvtimme och ändå har jag ju två telefoner (eller tre om man räknar med den toadoppade) liggande....

2011-05-09 @ 15:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0