hmm

Kirjoitan vain suomeksi, koska tiedän, että olet melkein ainoa joka ymmärtää mitäkirjoitan. Näin minä rakastan sinua koko sydämestäni ja todella eivät halua menettääsinua. Kiinteä pääni, he haluavat joten he eivät halua sydäntä. Mutta miten minun pitäisiymmärtää kaiken ja kun hetki haluat niitä sinne uudestaan ​​ja toinen ei hetkeen. Kutsuin sinut kotiin kotiini, koska sinulla ei ole jonnekin elää pian, mutta sitten yhtäkkiä heittääsinut pois mielessä, että sinun pitäisi siirtyä Norjaan töihin. miten minä tiedän, että olet todella jää? mistä minä tiedän ettet tule toimeen hänen kanssaan tai mitä teet? he tietävät, en nyt, eikä sen jälkeen viettänyt aikaa kanssasi ja kaikkea. osa minuapahoillani näistä ja toinen osa ei. Haluan vain sanot että olet todella rakastaa minua kaikesta sydämestäsi ja minä haluat elää. miksi et voi vain vastata kysymyksiini, kunaina tulee vastata? mutta heti kun olet hänen kanssaan, kuiskaten sinä tai nostat eiollenkaan, ja sitten kertoa teille, että tein saman asian, mutta en tosiaankaan ole, koskasanoin, kun soitit oftas tai tuloja.mutta miksi sinä kiusaat minua? Kuinka kauan sinusta on kidutettu, jota rakastat? tiesitniin hyvin, että minä pelkäsin rakastaa ja he olivat juuri sitä minä pelkäsin. Kerrot minulleettä minun pitäisi avata itseäni ja sanoa kuinka tunnen ja mielestäni, mutta kun en niitäniin vain sinä tai mm jaja tai muutoin. et voi koskaan vastata tunteisiini tai ymmärtäämiltä minusta tuntuu kun aina ymmärrä sinua. Ole hyvä ja pyydän, että näytät mitä todellahaluat. sillä minä en välitä niin paljon enemmän, tai odota Olen pahoillani, mutta en todellakaan. tietää, että olet nukkunut hänen kanssaan melkein joka minuun sattuunähdä sinut mennä ulos tai että tiedän, että olette hänen kanssaan vain tehdä enemmänpahaa. niin antakaa minulle vahva merkki NYT. koska olen todella rakastaa sinua koko sydämestäni minä todella ymmärtää minun vikani kuten minä tein.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0