nu har man inte

nu har man inte skrivit på väldigt länge igen.. det är för min ångest i magen och kroppen har tagit över mig.. jag ville verkligen inte att detta skulle hända men ändå hände de.. jag försökte stoppa allt men de gick inte.. ingen lyssnade på mig.. utan lät de vara.. nu vet jag garanterat att jag aldrig få se dej mer eller prata med dej.. du kommer hata mig i all framtid.. och jag förstår dej, men samtidigt måste du förstå varför saker händer också.. okej.. men men det är som de e
tack joel för att du finns och jag fått träffa dej.. du är en helt underbar kille och jag kan inte förstå att du har fått mig att se positiva saker igen.. du bryr dej varken om hur jag är eller hur jag mår.. du tar mig för den jag är.. och hjälper mig i den mån du kan.. jag tycker verkligen om dej..

Kommentarer
Postat av: sanne kusun

Du de Ian jag fan hoppas att du ej mer träffar han mer för dennys skull för han är värd en så mycke bätre tjej som Louise. Hon vill han ej not illa och behandlar han som skit för då kommer jag in i bilden om hon gör min lilla kusin illa för de gör jag på alla som gör han illa så de så jag hoppas att du låter denny vara nu

2011-05-31 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0