försvinn dumma tankar

varför ska man alltid minnas dom dumma tankarna varför kan dom inte bara gå in i ena örat och ut genom de andra utan att stanna kvar i huvuder på en.... och man blir påmind om de varje gång de är något.. de skapar bara en orolig känsla och man gråter inom bords så får man tänker på dem också... just nu har jag 2 hemska tankar som snurrar runt i huvudet och är hela tiden på hel spänd men vill inte att de ska vara kvar där utan att de ska bort.. men vem kan man prata med visst jag vet vilka jag kan prata med de var inte så jag menade men vem kan hjälpa en att bli av med dom hemska tankarna.. ibland önskar jag att man kunde slå sej själv riktigt hårt så man inte skulle minnas dom men samtidigt kan man inte gå runt och skada sej själv... faaan också... vad ska man göra tro???
vad är sanningen och vad är falskheten bakom dessa två tankar som jag har fått efter en diskussion men en person, undra vad personen verkligen vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0