inte nu igen

inte nu igen.. nu kommer alla tankar och man undrar varför man inte bara kan koppla bort de.. vill inte ha dom i tankarna eller känna så som jag gör men tydligen så kommer de nog vara så resten av mitt liv tyvärr, för du kommer ju alltid vara en del av mitt hjärta.. önskar de inte vore så samtidigt som jag vill spendera resten av mitt liv med dej vid min sida så vi kan upptäcka massa nya saker... nu tror folk som läser att de handlar om min älskade joel men de gör de inte så andas ut.. de handlar om en annan som jag önskar kunde inse hur mkt du betyder för mig.
joel min älskade fästman jag älskar dej så otroligt mkt dag som natt varje timme på dygnet varje minut varje sekund.. jag vet inte vad jag skulle göra utan dej i mitt liv.. du är verkligen min stora kärlek.. Den som kommer försöka ta dej ifrån mig kommer få ett sånt helvete så de finns inte.. älskar dej <3
jag är så glad att du vill spendera resten av ditt liv med mig och de visade du verkligen i onsdags när du gav mig ringen på mitt finger.. älskar dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0