1 år har redan gått

ett år har redan gått sen vi fick beskedet att vi väntade dig och nu är du en vacker ängel... det är många tankar och många tårar som rinner på insidan av en... du är så otroligt saknad och vi älskar dig så otroligt mycket.. vi önskar vi kunde visa våran kärlek till dig gumman... vi har även varit på din grav idag och tände ljus för dig... usch det gör så ont i mig och att se din pappa så ledsen gör bara ondare och jag vill göra allt för att de ska bli bra igen.. allt vi vill är att bli en familj och att du ska vara en del med oss här i vardagen... det är som sagt ett år sen vi fick reda på att vi väntade dig det var en hel slump att vi fick de.. din moster var här din kusin och din gudfar... din moster tyckte att jag skulle göra ett graviditettest eftersom jag mådde väldigt illa och visste inte riktigt när jag hade min mens sist... så hon och jag gick in på toan och jag kissade i glaset.. hon tog stickan och stack ner den och hon började kolla på mig väldigt konstigt jag ställer mig för att se över hennes axel och jag bara ..... jag är gravid och hon tittade med... och puttade till mig så jag sätter mig i toaletten bokstavligt talat och sitter fast och hon bara du är gravid du är gravid jag bara kan du hjälpa mig loss jag sitter fast... sen gick vi ut och berättade för din pappa vi bara tittade på varandra och kunde knappt tror på det.. din moster grät och var helt överlycklig och även vi... vi visste då att våra liv skulle ändras och de gjorde det... vi fick en av världens vackraste änglar som någonsin har funnits... vi verkligen saknar dig våran vackra ängel thea... <3 gott nytt år


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0