dagen innan jul

dagen innan jul.. usch hemska tankar man har om de undra hur dagen ska gå... ser allt just nu som förknippas med våran vackra ängel... ser henne hela tiden när jag blundar och bara är.. ångesten växer sig starkt i mitt hjärta... sitter just nu och spelar bingolotto tänk om man kunde vinna den stora säcken med leksaker men vem ska man då ge den till... önskar jag få kunde sända upp allt till dig thea... älskar dig så otroligt mycket.. jag och din underbara pappa saknar dig så vi tänker på dig hela tiden... du är världens bästa pappa du kan inte få någon bättre.. vi bara längtar tills vi får ett syskon till och kan berätta hur underbar du är... <3 vi längtar verkligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0