kameran

ja just de idag kom min nya kamera laddare som jag köpte ett tag sen.. för någon tog min laddare och jag bodde ihop med en person och även mitt minneskort så de blir också att köpa nytt det med.. sen har jag även bestämt mig för att pröva på att göra egna akrylnaglar så det har jag också även beställt och de kommer antingen på fredag eller måndag.. hoppas de kommer på fredag så kan jag pyssla hela helgen nu när älskling jobbar... sen har även vårat paket med våra kläder kommit så det ska vi hämta ut i morgon... får skämma bort sig lite i alla fall... :) så jag börjar bli lite glad ser lite fram emot i morgon... plus i morgon kommer syster över på kaffe och ska dricka kaffe roligt... nu sitter man och tittar på film "den vita stenen" som man tittade på när man var liten.. mysigt... ska snart försöka sova med.. tomt i sängen sambon jobbar men tur att man har hunden hemma så man kan mysa lite i alla fall...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0