längtar hem

jag längtar hem.. verkar inte vara någon som förstår detta... jag får hela tiden negativt på mig vad jag än gör.. känner mig så ensam... tycker det är jätte jobbigt att inte få fira jul hemma där man är trygg och har firat alla sina jular... jag och sambon tjafsar om allt just nu.. jag vill inte ha det så... men känns som att allt håller på att gå åt helvete inget som jag vill ska gå åt rätt håll... jag saknar min ängel så otroligt mycket.. jag undrar hela tiden vad du gör uppe i himmelen... vill att du ska vara här ju och vara tillsammans med oss.. och uppleva allt tillsammans men de kommer jag aldrig att få göra... saknar dig så fruktansvärt mycket... gråter inom mig varje dag men ingen pratar om dig.. alla tror att man bara kan glömma.. men jag kommer aldrig glömma dig.. minns alla sparkar man fick av dig det var helt underbart att få känna dom... vill känna allt igen.. älskar dig min vackra ängel.. jag hoppas du får en underbar jul tillsammans med alla andra vackra änglar som finns... jag vet innerst inne att min farfar tar väl hand om dig och att du är i trygga händer... jag försöker klara av en vardag här utan dig vid min sida men jag vet att du alltid finns i mitt hjärta dygnet runt.. sitter just nu uppe hos dina farföräldrar ute på verandan och ser hur det snöar och tänker på dig.. allt är så tyst och lugnt... önskar du fick se hur vackert det är här uppe... älskar dig glöm aldrig de.. puss från din mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0