osynlig

vad ska man göra när man känner sig osynlig och att man inte räcker till vad man än gör.. försöker göra allt bra igen men får ingen respons.. trodde du skulle bli glad för din julklapp men jag gjorde nog fel igen... brukar man inte visa att man är tacksam i alla fall?? du visar de inte tydligt i alla fall... jag är osynlig...





nu är alla julklappar köpta i alla fall.. skönt de så slipper man vara ute i sista minuten... men de var riktigt jobbigt också.. man såg massa saker som man vill köpa till dig min vackra ängel thea... varför var du tvungen att lämna mig? varför ville du inte stanna kvar.. vill att du ska vara här hos mig så jag bara får krama dig och pussa dig.. och berätta framför allt hur mycket jag älskar dig... men jag kommer aldrig få göra de.. mer än i mina drömmar... saknar dig så fruktansvärt mycket... men jag vet att du har de bra i himmelen med alla de andra änglarna... men en sak ska du veta.. JAG ÄLSKAR DIG... mitt hjärta är i tusen bitar.. kommer de någon sin att bli helt igen utan dig vid min sida? älskar dig min älskade thea.. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0