saknaden bara växer

saknaden bara växer och växer... rädslan kommer allt mer och mer inför julen.. det är mycket första gången i år... första gången jag inte kommer fira ihop med mina släktingar utan med sambons släkt.. och första julen utan våran ängel. och jag kan inte åka till din grav och vara där och tända ljus för dig och önska dig god jul.. men jag ska försöka skaffa ett ljus jag kan skicka upp till dig istället och få önska dig god jul på så vis... men jag vet att din mormor och morfar och morbröder kommer till dig i alla fall och alla andra som bor nära... usch tårarna bara rinner har sån ångest... saknar dig så otroligt mycket... en sak ska du veta... jag älskar dig min ängel.... glöm aldrig de...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0