då är man i norrland

så är man i norrland eller rättare sakt de har vi ju varit sen i fredags natt hehe vad jag är lat för att orka uppdatera min blogg.. men de kallas ju även för semester... hur underbart som helst att vara uppe i alla fall men tyvärr vi hade inte tur med vädret.. de regnar massor... men en sak som glädjer än är alla underbara söta valpar... massa gos och mys blir de... 7 st 3veckors gamla hamilton valpar och en 8veckors gammal jämthund.. mys mys... trixa trivs jätte mycket får busa massa... hihi.. så söta ihop men vad jobbigt de kommer vara att sära på dem sen när man åker...
sen får man helt underbar mat och grejer och bara ompysslad... hehe... sen har vi fått massa saker ifrån regina som vi kommer ha mycket god användning för i framtiden och ska få massa ifrån carro och staffan också.. =).. så ikväll blir de nog att grilla och umgås med vänner till familjen och sen sova.. är mega trött.. trodde man skulle bli utvilad på semestern men jag hade nog väldigt fel hihi.. =P..
igår så hjälpte vi till att plocka upp stölpar runt hagen och JAG körde fyrhjulingen.. mega kul så pappa.. jag får köra i tuffare teräng och köra fortare än 20 km hihi.. plus utan hjälm haha... och idag har vi samlat ihop massa ris och gjort en brasa med...
har inte så många andra kort på oss... haha jag tycker inte om att vara med på kort... men vi ska väl försöka ta lite kort på grejer här uppe... och alla valpar... =)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0