matångest

det är inget roligt att få matångest.. har haft problem i flera år att äta.. men de har börjat bli bättre men sen kommer de vissa dagar som min ångest för att jag äter kommer tillbaka.. och då börjar jag att spy som en idiot... kanske får behålla de jag äter max 30 minuter.. inget roligt alls.. önskar de bara kunde försvinna men de går inte.. när jag är ensam så äter jag inget alls.. då kan jag hålla upp i flera dagar.. visst vet jag att det är viktigt att äta men jag känner att de finns andra som behöver den maten.. men sen har de nog med att göra att jag har så dåligt självförtroende och de också.. vet inte riktigt.. usch hatar att må såhär men de är väl något jag måste leva med antar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0