norrland here i come =)

ja i morron åker man upp till norrland igen till svärföräldrarna och hälsar på... och även övrigt släkt och vänner där uppe... ska bl.a på student och de ska bli hur underbart som helst.. längtar verkligen att få komma iväg på semester men hoppas de blir mkt sol så inte min solbränna försvinner hihi... hoppas verkligen att man får komma hem utvilad men de brukar man ju få göra.. vila massor och bli riktigt ompysslad... ska bli underbart och bara få spendera så mkt tid ihop med min älskling som möjligt och även fira våran 1års-dag förhoppningsvis... ska väl se om jag hinner blogga däruppe med och även lägga in lite kort på resan.. hehe men ni som läser min blogg vet ju att jag missar att uppdatera ganska mycket hehe.. men sånt är de ibland..... borde egentligen sova nu ska upp kl 6 och åka men kan inte sova... det är så otroligt tomt utan älskling hemma men som tur är ju de att jag har hunden hemma som just nu ligger i sängen och snarkar.. hehe.. mysehunden.. ne nu blir de nog allt att slå igen datorn och försöka sova trots allt... kroppen är trött men inte huvudet.. men ni som vet varför vet så de behöver jag ju inte skriva här varför det är som det är... men får hoppas de vänder snart...
Älskar dej min underbara norrlänning glöm aldrig de.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0