saknar min älskling

saknar min älskling något fruktansvärt mycket.. det är grymt tomt utan han här hemma.. inga snarkningar ingen som kramar och pussar en.. det ända jag kan göra är att ligga och hålla om hans täcke och kudde och drömma om att det är han som ligger där.. men de är väldigt svårt... saknar han så... trodde inte man kunde sakna en människa så mycket som jag gör med han.. trodde verkligen inte jag kunde älska någon så otroligt mkt som jag gör heller.. jag har starkare känslor för han än vad jag hade vågat hoppas på.. de låter sjukt jag vet men jag hade en gång i livet lovat mig själv att aldrig bli kär igen pga att jag har blivit sårad och lämnad så många gånger.. men min älskling fick verkligen mig att se annat på vad kärlek var och är.. den kärleken växer bara mer och mer för varje dag som går.. den kommer aldrig sluta växa för han heller.. Älskar dej mest i hela världen.. åh vad jag längtar att de ska bli söndag så jag bara kan få kasta mig i din famn och bara hålla om dej och känna dina hjärtslag igen.. önskar jag kunde säga hur mkt du betyder för mig men de finns inga ord som kan beskriva de.. 


du och jag för alltid... 

saknar dig! 
saknar din hand emot min
saknar hur du rör i mitt hår
saknar hur du tittar in i mina ögon
saknar när du ler
saknar dina kramar och pussar
saknar dig Joel Mårtensson  du betyder allt för mig utan dig är jag inget.
förlorar jag dig har jag inget kvar.
jag är din för evigt.
älskar dig så otroligt mycket
din för evigt.. <3







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0