tårarna rinner

usch tårarna rinner inget roligt alls... älskling åker snart ner till gbg och ska vara där hela helgen och gå på festival... det är han verkligen värd... =)... men jobbigt att vara ifrån varandra bara... usch.. de kommer bli så otroligt tomt men får väl försöka bita ihop... men natten till idag så grät jag mig till sömns... tycker inte alls om detta men jag vet att man inte kan sitta ihop 24 timmar om dygnet heller så... så de blir jag och vovven ensamma hela helgen så om det är någon som vill hitta på något så ring bara....
min otroligt snygga underbara man i mitt liv.. Älskar dig mest av allt finns ingen annan jag älskar så mycket som jag gör med dej.. du är mitt livs stora kärlek.. du och jag för alltid.. <3.. finns inga ord som kan beskriva min kärlek till dig... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0