1 år <3

herregud asså.. idag har jag och min underbara älskling varit tillsammans i 1 år... skit vad tiden har gått fort... vi har haft våra motgångar och medgångar eller vad man nu säger... men vi har tagit oss igenom allt utan att bli osams... du är verkligen mitt livs stora kärlek och jag älskar dej mer och mer för varje månad,dag,natt,timme,minut och varje sekund.. min kärlek växer bara mer och mina känslor blir bara mer starkare... det som de var igår jag träffade dig för första gången men att 1 år har redan gått... jag kan inte beskriva min kärlek för dej.. önskar de fanns de men de gör de inte.. men en sak kan jag säga att JAG ÄLSKAR DIG <3
DU och JAG för alltid.. älskar dej min norrlänning <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0